Friday

Kan inte annat än tycka synd om Thailandsresenärerna som skulle landat på Örebro flygplats inatt. Eftersom flygförbud råder skulle dem först landa i Tyskland vilket innebär 12 timmar flygresa och 11 timmar bussresa. Jag skulle bryta ihop! Men nu fick dem ju iallafall landa på Rhodos, och då skulle ja se det som så här- en extra dags sol och lite värme :-) Det får dem vara nöjda med tycker jag allt.

Nya bilen är grymt fin. Jag tror jag kommer lägga beslag på den så Lukas får börja åka sin skruttfirmabil till och från jobbet:-)

Klicka för att se nästa bild

Första kursen i skolan är avklarad. Nu blir det bara svårare och svårare. Nu ska vi läsa Odontologi. Snart börjar praktiken. Då kanske det är till mig vissa av er kommer komma med era tänder :-)








Våra vackra pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0