Herregud

Jahapp då blev man en av över 200 sökande som blev antagen till utbildningen då. 25 platser finns det och jag har en av dessa! Jag tror knappt på det själv i skrivande stund. Jag som hade räknat med att absolut inte plugga i vår men vet inte om ens jag skulle kunna skippa denna chans? Hur många gånger i livet upprepas det lixom?

Inte en endaste av mina nära och kära som jag pratat med har sagt att jag ska tacka nej. Alla är bara så positiva och ser inga som helst hinder. Det känns iaf skönt! Jag vet att jag klarar av distans under drygt 1 år för jag är inte den som ligger på latsidan direkt. Gör jag något går jag in för det till 110%.

Blir egentligen inga större ändringar på dagistider heller. För när de väl är på dagis så gör jag det jag ska så de små trollen kan hämtas i tid!

Nu när jag har fått precis som jag ville borde jag väl vara jättenöjd? Jag känner mig väldigt nöjd!

Allt känns helt annourlunda nu när jag har fått det på papper att jag verkligen kom in!

Nu Jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker inte heller du ska tacka nej. Om du verkligen känner för att plugga och det känns rätt så kommer du klara det. Det är flera i min klass som har barn/familj som får det att funka. Jag kan tänka mig att man måste ha mer "karaktär" och verkligen plugga när man inte har barnen hemma. Men jag tror inte det är nåt problem. Jag har sett att det fungerar för de som verkligen vill. Plus att du har Lukas som hjälper till. Så om du verkligen vill läsa så tycker jag du ska ta chansen.. Annars om du vill fundera kan jag rekommendera det jag läser :) Det är skitkul, och nästa omgång börjar inte förens till hösten :D Ha det bra. Kram

2010-02-08 @ 20:15:44
Postat av: Camilla

Grattis, vad kul!

2010-02-09 @ 06:16:15
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Zara

Ta vara på chansen.. Du kanske inte kommer in nästa gång du söker.. Vill du behåla timjobbet kan du väl jobba extra när du är ledig från skolan ? I sommar t ex ?



Du kommer ångra dig när du blir äldre om du inte tar till vara på chansen, go for it :)

2010-02-09 @ 08:10:32
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: angelica

Kanske skulle läst detta inlägg först.. haha

Men vad kul att du kom in. Klart du kommer klara det galant! :)

Kram

2010-02-09 @ 19:22:51
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: tezs

vad roligt för dig =D Grattis!! Ja du kommer klara det galant =)

2010-02-10 @ 16:37:16
URL: http://tjofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0