Skolstart

Skolan började som sagt i måndags. Har väl pluggat i stort sett så fort jag fått chansen. Läst kurslitteratur och gjort instuderingsfrågor. Fixat fältstudiedags platser också. Samtidigt som jag har 2 små sjuka killar här hemma. Har gått fint det med. Mellan en hostning eller nysning läser jag en rad;-) Ska väl ändå inte vara så jäkla svårt att göra flera saker samtidigt som vissa fått för sig. Lata människor!

Imorgon är det dags för ett jobbpass. Helgen verkar gå åt att kurera barnen så dem är pigga och fräscha nästa vecka då sista svinissprutan ska tas. Skulle tagits i Tisdags men då var dem för dåliga. Och den måste tas en tid innan resan för att uppnå bästa skydd. Sen är nog alla nödvändiga sprutor tagna?!

Nu ska jag återgå till mikroorganismerna:-) detta är bara för intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0