Sunny

Sitter just nu och läser igenom våra biljetter så allt stämmer. Ser rätt och riktigt ut som tur är. Om mindre än 2 veckor åker vi. Kevin pratar om det hela tiden och det lyser lycka i ögonen. Han längtar mest till att flyga? Det är han nog typ ensam om;-) Sen lite till att äta glass varje dag och träffa bamse.

Vi andra längtar till sooolen. Lukas längtar ner till den thailändska ölen också. Själv håller jag mig till vattenmelondrinkar. Dock alkoholfria, men thats me, kör alkoholfritt hela resan precis som alla andra resor. Fy fan kan bara tänka att ligga vid poolen eller på stranden lite smålullig i stekhet sol. 

Badblöjor och soldress till Anton är inhandlat.

Skönt väder det var idag då. Nu börjar den första blasken, men snart kommer det frysa på igen sen kommer det hålla på så ett tag. När vi är borta hoppas jag för allt i världen att det är som värst här hemma.

Skolan går bra. Har gjort min första fältstudiedag och håller nu på med första insändningsuppgiften.

Nu tänkte jag dammsuga sen duscha innan det är dags för att jobbhelg. Fick min första lön igår sen jag började jobba. Höll bokstavligen på att trilla av stolen. Kanske ändå ska hålla mig till att vara undersköterska trots allt:-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja varför inte maggan :P

2010-02-26 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0