Torsday

Alla hjärtans dag på Söndag då. Och mina fantasier står stilla. Funderar på att bjuda ut familjen på resturang. Var länge sen vi var ute och åt gott någonstans så det skulle vara mysigt! Barnen hänger självklart med.

Fast nu minns jag, vi ska ju på kalas på Söndag. Vi får fira där allihopa då istället:-) Ett resturangbesök kan man ju ta på Lördagen.

Ska sticka till Kumla någon dag i helgen med och köpa en tandsköterskebok av en vän. Sicken tur att hon hade den, för det skulle ta på tok för lång tid att beställa hem den och jag vill helst ha med den redan på Måndag när skolan drar igång. Hatar att ligga efter!

Kom föressten att tänka på en liten rolig sak, För exakt 1 år sedan flyttade vi från Odensbacken hit. Jag har gått ner 8 kg sen dess. Och ändå klagar jag jämt på att jag aldrig går ner i vikt?! Det är ju precis vad jag gör. Det blir bara så himla konkret när man kommer ihåg sin vikt då och nu. På banan det är precis vad jag är.

I år var jag nog nästan först med att köpa en vårjacka till pojkarna. Självklart likadana och totalt i min smak. Kevin fick såklart bestämma om han ville ha den eller inte. Han tyckte den var jättefin sa han och Anton verkade inte heller ha något emot den. 


Kommentarer
Postat av: Zara

Hehe ja har gått upp 15kg sedan jag träffade kenny :P Fast iofs vägde jag bara 48kg när jag träffade honom hehe. Fast 15kg är 15kg. (fast jag är glad för min viktökning)

2010-02-12 @ 08:32:26
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Fia med kakorna

Japp, blir det Louise vitton nu eller? :P haha Allt bra med er? :)

2010-02-12 @ 21:44:33
URL: http://kiitaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0