yeeey back on track!

Nu känns allt för jävla bra. Jag har nämligen kört igång stenhårt med träningen igen! Måste allt vara lite fit inför Thailand men framförallt till sommaren. Nu tror jag inte ens längre på mig själv när jag intalar mig att jag faktiskt fött 2 barn- därav allt daller. Vem bestämmer att man måste vara lite halvtjock bara för att man har barn? Bara för att jag är mamma tänker jag fortfarande bara vara 24 och fräsch.

Sen är jag bebissugen också:-) Det närmsta jag skulle kunna komma en bebis nu är ju om min bror skaffar sig en liten knodd:-) Jag skulle vara världens bästa faster och skämma bort bebisen som om den vore min egen. Liksom vad är annars vitsen med att vara faster? Borde ju vara typ samma som att vara mormor och farmor. Här sparas det inte på något.

Anton säger så många ord nu, och som vi har trott länge så är Kevin Didde. Det är ett bra namn tycker jag, gulligt! Nytt är också tappa, ramla, bilar och piipii för fågel.

Nu är det dags för städning.

Kommentarer
Postat av: tezs

självklart har alla olika åsikter om saker och ting, det kommer man aldrig ifrån och alla har rätt att tycka precis vad man vill =) Men för våran del är det bättre att jag pluggar för allas skull, annars hade vi inte haft råd att bo här, kanske inte haft råd med bil och fått omprioritera hela livs situationen. O ja i vissa fall kanske det kan vara värt det, de hade det säkert varit om jag hade haft gymnasiet gjort, men jag måsgte fixa det så jag är klar me det iaf innan jag blir 30 lixom, så jag har kommit någonstans haha :P Jonnys jobb är dom som tjänar minst i hela sverige för det han jobbar med,så de är tråkigt, hade han jobbat i nån annan del av sverige hade han ju tjänat mycker mer o då kanske man hade haft råd att jag inte pluggade :P Man får göra det bästa av situationen helt enkelt! Oj det här blev långt :P kram o ha en trevlig helg =) Haha vilken diuskuddion det här blev =)

2010-02-06 @ 02:38:09
URL: http://tjofe.blogg.se/
Postat av: Jenniien

haha, jag tyckte det gick bar att intla sig själv att man fått 2 barn och att man nyss fått barn tills Mollie blev 1 år. Men sen började det kännas som en dålig ursäket;) haha Jag längtar verkligen efter att komma igång med träning, nu verkar mitt knä bara bli bättre också, efter 13 seeega månader! Så nu jävlar;)klart man vill vara fräsch trots barn. och jag hatar kommentarer som, men du ser ju bra ut för att ha fött 2 barn. Jag vill bara se bra ut, inge för att;) höhö

2010-02-13 @ 12:28:18
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0