Avslut

De sista timmarna på 2009 tillbringades såklart med alla mina pojkar och Natta, Johannes och Konstantin. Kanonlyckad kväll. God mat, glada barn och massa prat. På tolvslaget skålades det i champange ute på våran altan samtidigt som vi tittade på alla fyrverkerier. Barnen var i extas och varenda en av dem var vakna. Så jag kan lätt stoltsera med att jag förmodligen pussade flest grabbar på tovlslaget- 3 stycken, de ni!

Har också fått ett mycket värt timmisvikariat. Nöjd och glad är jag. Börjar nästa vecka. Har inte hört något om skolan än. Blir det inget plugg för mig i vår blir det bara lite jobb och ledig tid. Anton börjar ju snart på dagis men hela våren ska han gå så lite som möjligt och mestadels bara då jag och Lukas jobbar. Han ska såklart vara van vid dagis så vi inte bara slänger in honom där när båda jobbar men så lite som det bara går är vårat mål. Sen har han ju Kevin där så ensam är han ju inte :-)

2010 kunde börjat bättre. Nyårsnatten fick jag 39 graders feber. Alla är vi snoriga som bara den. Men det hindrar inte oss från att komma ut lite så snart ska vi iväg på lite shopping. Måste ju såklart ha en ny kalender som den viktiga person jag är:-) Man kan inte ha allt i huvudet jämt! Lite nya orkidéer ska införskaffas också.

Snart fyller Lukas 25 också. Vad köper man till en 25åring? Funderar på ett golfset.

Bilder från det forna och nya året kommer nog upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0