För mammas skull

Vet att min mamma är här inne och tittar ifall jag uppdaterat och för några dagar sedan fick jag en liten påminelse:)

Har börjat praktiken nu! Det är jätteroligt men mycket nytt som man måste komma in i. Allt ska gå fort, fort:) Men det är så himla intressant så jag vill bara vara färdigutbildad och jobba nu helst!

Idag blir det en liten tripp upp på stan. Dagen är så fin och jag är ledig från praktiken och klar med mina insuppg så det är jag väl värd.

På fredag ska jag och Fiia simma och sola. Skön avslutning på veckan. Och jag saknar Fiia tokmycket:)

Sen är jag så stolt över min Maria som var hos tandläkaren nyss och fick bara en massa beröm, det är imponerande att vissa iaf tänker på sin stackars lilla mun:)

Nu ska jag till apoteket och inhandla på det ena och det andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0